Salam Perkenalan~

Salam Berkenalan Dari saya..
Assalamualaikum,selamat datang ke blog Nur Liwauddin(bukan nama sebenar)..Nama nie mcm unik bg sya sbb tu mmbuat pilihan untuk letak nama nieh..Semoga terhibur dengan cerita-2 karot yang sya tulis or copy paste...kalau ada salah atau silap tegur dengan cara yang rasional boleh diterima kat ruang comment pown x ap...Blog nieh kawan sya yg bntu saya buat,sebab tngok org ad Blog mcm best ja,jd mntak tolong dia larh,terima kaseh bnyak utk dia,tp dia jelez dgn blog cik..ha3 kesian-2..x ap-2,nnti belajaq ngan cik pulak,ha3..Sekian...

Tuesday, September 17, 2013

Lepasan SPM , Loading !

Aku tengah POSITIVE , aku terfikir apa yang aku nak ambil lepas SPM , nampak dakk ? orang mesti cakap " masa jauh lagi kott ! " , okay itu hg ! bagi aku dakk , aku TAKUT , tak dapat MEMBAHAGIAkan KELUARGA aku macam mana orang lain =( ,

Aku terbaca BLOG abang nieh , macam BEST , try lorh =) http://theotherkhairul.blogspot.com/2011/03/lepasan-spm-pilih-course-apa-untuk.html , MENARIK =)

No comments:

Post a Comment