Salam Perkenalan~

Salam Berkenalan Dari saya..
Assalamualaikum,selamat datang ke blog Nur Liwauddin(bukan nama sebenar)..Nama nie mcm unik bg sya sbb tu mmbuat pilihan untuk letak nama nieh..Semoga terhibur dengan cerita-2 karot yang sya tulis or copy paste...kalau ada salah atau silap tegur dengan cara yang rasional boleh diterima kat ruang comment pown x ap...Blog nieh kawan sya yg bntu saya buat,sebab tngok org ad Blog mcm best ja,jd mntak tolong dia larh,terima kaseh bnyak utk dia,tp dia jelez dgn blog cik..ha3 kesian-2..x ap-2,nnti belajaq ngan cik pulak,ha3..Sekian...

Thursday, September 5, 2013

Bicara HATI tentang SMRAMM

wooo , SKEMA TAJUK , haha , fuh TRIAL pun nak dekat daaah .... TAKOT + nak GILA , semua adaa lah time nieh.. MOOD EXAM , kena taw lah kan... SMRAMM dah mengapai... AKU lemaahh bahagian NIEH... otak dah LAMBAT .. takkan tamau usaha kan ! KALAU nak BERJAYA sekurang ADA usaha ! okay USAHA ...

Aku nieh mai MMPS , semakin BUAS+ nakal , sebab tadak orang KAWAL ... terok + masalah-2 ....haha , aku cuba dah sikit-2 banggun malam mengapai ! okay jugaaak MASUK , ALHAMDULILAH , sebab aku lambat aku kena CUBA dan CUBA dan CUBA sampai boleeeh ! gagal tapa SEKURANG ada USAHA kan =)

Kadang JELEZ tengok kawan-2 aku haaaaaa , semua CEKANG mengapai ! :'( , nak nagiss sat ........... Teringin nak dapat result ELOK ! teringin sangat , kalau tanya sapa pun nak dapat ELOK , kecuali tanya lembu , kambing dan BATU ... kan , haaaaaa... Doakan aku yaaaa , *ada kaa orang BACA ? :O , haha , taw dah tadak !  haha

No comments:

Post a Comment